תוכנית שיווקית

אחד הנושאים הקשים ביותר לתכנון וביצוע עבור יזמים ומנהלי סטארטאפים הינו תחום השיווק והמכירות. או במילים אחרות יש לכם רעיון למוצר מצוין, אתם יודעים איך לפתח אותו תוך שימוש בטכנולוגיות הכי מתקדמות, אבל איך הופכים את המוצר למוצר מוביל בשוק? איך מגיעים למכירות של מיליוני דולרים? איך משיגים מליוני משתמשים באפליקציה או בתוכנה?

מה שחסר לכם בעצם זו תוכנית שיווקית (Marketing Plan) או תוכנית חדירה לשוק (Go To Market Plan), המבוססת על אסטרטגיה שיווקית נכונה. ובכן מה כוללת תוכנית שיווק?

פנו אלינו היום למידע נוסף ושיחת הכרות עם המומחים

במסגרת שירות הכנת תוכנית שיווק וחדירה לשוק אנו כוללים את המרכיבים הבאים:

1. פילוח השוק לפלחי יעד וקהלים אליהם נרצה לפנות עם המוצר או השירות.

לדוגמה:

  • האם נפנה לשוק האמריקאי, הסיני, האירופאי?
  • מי הם לקוחות היעד שישתמשו במוצר מבחינת גילאים
  • מי סוג הלקוח שישתמש במוצר מבחינת תחומי עניין
  • מתי והיכן ישתמשו במוצר וכו.

2. הגדרת מיצוב של המוצר עבור פלח/קהל היעד:

  • תכונות (פיצ'רים) וממשק המשתמש של המוצר
  • כיצד נתפס המוצר בעיני הלקוחות? מוצר איכותי? מוצר יוקרתי או עממי? מוצר חדשני? וכו".
  • מחיר המוצר
  • אמצעי הפרסום וקידום המוצר
  • ערוצי המכירה של המוצר

3. תמהיל שיווק אופטימלי לחדירה לשוק והשגת יעדי החדירה

בעולם אידאלי ללא מגבלות תקציב היינו יכולים להשתמש בכל אמצעי השיווק וכמה כסף שנדרש להשגת היעדים. אך מה לעשות שתקציב השיווק תמיד יהיה מוגבל ולכן, תוכנית השיווק שלנו עלינו לבחור את אמצעי השיווק היעילים ביותר מבחינת עלות-תועלת לצורך השגת יעדי המכירה או החדירה (לדוגמה: הגעה למיליון משתמשים במוצר) ואלו אמצעי שיווק הכי מתאימים לקהל היעד שלנו ולמוצר.

לדוגמה: האם להשקיע בפרסום בגוגל ובפייסבוק? האם לפרסם באתרי תוכן או אפיליאייטס? האם לשווק באופן ישיר באמצעות דוא"ל או אולי עדיף להשתמש באמצעי שיווק מסורתיים כגון: הופעה בתערוכות או כנסים, פרסום במגזינים, פרסום ברדיו/טלוויזיה, וכו'. או שקצת מזה והרבה מזה – זהו בדיוק התמהיל השיווקי.

4. הכנת תוכנית שיווקית אופרטיבית כולל תקציב, לוח זמנים ואבני דרך, ערוצי מכירה, אמצעי שיווק ופעולות וקמפיינים ספציפיים אותם נבצע בכל חודש.

לכל אמצעי השיווק שבחרנו, נאתר את המקומות הספציפיים שבהם נרצה לפרסם או לקדם, נגדיר את האמצעים הספציפיים (מודעות פרסום, ברושורים, וכו') וערוצי הפרסום והמכירה שבהם נשתמש.

מדוע לבחור בהייטק אסטרטגיות?

  • הצוות של הייטק אסטרטגיות כולל אנשי שיווק ותיקים בעלי ניסיון מעשי בשיווק ומכירות בשוק הבין לאומי ובאינטרנט.
  • אנו נוכל לוודא שתנצלו את התקציב שלכם באופן אופטימלי להשגת יעדי במכירה או החדירה (מספר (הורדות או מספר משתמשים בתוכנה או האפליקציה, וכו')
  • תוכנית השיווק שנבנה עבורכם אינה תוכנית תאורטית אלא תהווה תוכנית פעולה מוכנה לביצוע מיידי.

לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ חינם, הנכם מוזמנים ליצור קשר.


צרו קשר למידע נוסף / תיאום פגישה

טלפון : 072-2511993
טלפון 2 : 072-2221990
אימייל : contact@hitechstrategies.com
Lead Source
יצירת קשר

פנו אלינו היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים לדעת עוד? פנו אלינו היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

לחצו אנטר כדי לצוטט