מדעי החיים

בהייטק אסטרטגיות, כשאנחנו אומרים מדעי החיים אנו מתכוונים לכל רעיון, טכנולוגיה, טיפול, מוצר או מכשיר שנועדו לתת מענה, לתמוך ולשפר את שירותי הבריאות ברחבי העולם.

על מנת לתת מענה למורכבויות ואתגרים אלה, בנינו צוות ייחודי של מומחים אשר תומך ומסייע ליזמים, סטארט-אפים וחברות העוסקים בתחומי המכשור הרפואי, הביוטכנולוגיה, והתרופות, בתהליך של הפיכת טכנולוגיות מרעיון למוצר, משלב גיבוש הרעיון ועד שיווקו. קבוצת אנשי המקצוע המגוונת שלנו מבטיחה שכל האלמנטים הנדרשים יזוהו ויבחנו בשלב מוקדם וישולבו יחד לבניית אסטרטגיה בהירה, ברורה ויעילה, תוך הפחתת סיכונים ואי ודאויות.

מאמצים אלה מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו שירות אשר מעלה באופן משמעותי את סיכוייהם לקבלת מימון והשגת יעדיהם במהירות ויעילות. לשם כך, אנו מספקים ללקוחותינו, ונשמח לספק לך ולצוות שלך את המוצרים הבאים:

רוצים לדעת עוד? צרו קשר היום לשיחת הכרות

בהייטק אסטרטגיות אנו מאמינים שתחום מדעי החיים הינו תחום הדורש ניסיון ייחודי של אנשי מקצוע על מנת להגיע להצלחה.

בנוסף למורכבות הטכנולוגית והמימון המשמעותי הדרושים לכל פרוייקט במדעי החיים, כל רעיון חדש למוצר רפואי עומד בפני מספר עצום של אתגרים וסיכונים בדרך עד הפיכתו למוצר שיווקי. אלה כוללים: קניין רוחני, כיסוי ביטוחי, התאמה לשוק, לתהליכים הקליניים, למשתמש ולחולה, תהליכי רגולציה, הוכחות קליניות, ומעל הכל – השילוב בין כל אלה לאסטרטגיה עסקית אחת ברורה.

תכניות עסקיות

כמו בכל סטארט-אפ אחר, על מנת לקחת את הטכנולוגיה שלך מרעיון פשוט למוצר, צריך לגבש תכנית עסקית. בתחומי המכשור הרפואי, התרופות והביוטק,צריכים להיות כלולים כל האלמנטים הבסיסיים של תכנית עסקית, אבל אלה אינם מספיקים. בתחומים אלה, לפני שתוכל להגדיר את האסטרטגיה העסקית יש להגדיר, להבין ולבחון גם אלמנטים ייחודיים כגון: כיסוי ביטוחי, תהליכי רגולציה, וההוכחות הקליניות הנדרשות לתמיכה בשניהם. בתהליך הייחודי שלנו, אנו מוודאים שכל האלמנטים נלקחים בחשבון, מוגדרים בבירור ומחוברים יחד ליצירת תכנית עסקית כדאית ומציאותית שתעזור לך בהתליך גיוס הכספים ובהפיכת הרעיון למוצר.

גיוס כספים ומענקים

בתחום מדעי החיים, ברוב המקרים, המימון הדרוש על מנת להביא מוצר מתהליכי פיתוח ועד לשוק, גבוה יותר מזה הנדרש בחברות סטארט-אפ אחרות. בתהליך גיוס הכספים שלנו, אנו נעזור לך להתחבר למשקיעים הנכונים, כמו גם לארגונים שונים המציעים מענקים, ונספק לך ליווי, יעוץ והדרכה לכל אורך הדרך, עד השגת ההשקעה.

סקר וולידציית שוק

קונים ומשתמשים. אלה כוללים, בין השאר, את החולים, הרופאים, הנהלות בתי החולים, קבוצות רכישה, וכן חברות ביטוחי בריאות.

לפני הגדרת האסטרטגיה העסקית שלך, בעזרת שימוש בשיטות סקרי השוק והתהליכים שלנו (קישור לדף סקר לקוחות) נבטיח ששאלות כמו אלה הבאות יקבלו מענה:

  • מה הצורך האמיתי עליו עונה המוצר שלך?
  • מה לקוחות פוטנציאליים חושבים על המוצר שלך?
  • כיצד המוצר שלך ישתלב בשיטות טיפול נוכחיות?
  • כיצד המוצר שלך ישפיע על שיגרת הטיפולים והעבודה בקליניקה?
  • מי הם מקבלי ההחלטות? את מי תצטרך לשכנע לקנות את המוצר? ואיזה מידע נדרש על מנת לעשות כן?
  • כמה הקונה מוכן לשלם עבור המוצר שלך?
  • מהן שיטות השיווק והמכירה אשר יהיו היעילות ביותר עבור לקוחותיך?

ניתוח שוק ותחרות

לפני הגדרת האסטרטגיה העסקית שלך, אתה חייב להבין את השוק ואת המרחב התחרותי בו תפעל. שוק המוצרים הרפואיים יכול להיות מפולח בדרכים רבות ושונות. מוצרים רבים יכולים להיות מיועדים עבור משתמשים שונים במסגרות קליניות שונות, כגון בתי חולים, מרפאות, ושימוש ביתי.

באמצעות שיטות סקרי השוק והתהליכים שלנו ( קישור לדף סקר לקוחות) ושיטות ניתוח התחרותיות בשוק (קישור לדף חקר שוק), אנו נעזור לך למפות את התחרות הצפויה לך, לזהות את נקודות החוזק והחולשה, ובהתאם לכך נאפשר לך להתמקד ולהדגיש את היתרון התחרותי שלך. אנחנו נחשוף את ההזדמנויות והסיכונים הטמונים בכל קבוצת יעד אפשרית וכל הגדרה קלינית רלוונטית, כדי להבטיח שתפנה לפלח השוק המתאים ביותר למוצר שלך, אשר יהווה את סיכויי ההצלחה הטובים ביותר.

שירותי שיווק

ברגע ששוק היעד, הצורך הקליני והלקוחות שלך מוגדרים היטב, אנו נעזור לך לנצל את תקציב השיווק שלך בצורה הטובה ביותר, בעזרת יישום שירותי השיווק היחודיים שלנו (קישור לדף שירותי שיווק).

[simpleDivider]

ייעוץ אסטרטגי

לפני שאתה מתחיל בהגדרת התכנית העסקית שלך, ולפני  הגדרת את המטרות והיעדים שלך, תידרש לבצע ניתוח אסטרטגי ולקבל החלטות אסטרטגיות מהותיות.

בתחומי מדעי החיים, תהליך זה מחייב התייחסות לתחומים יחודיים, דבר המחייב ידע וניסיון משמעותיים; החזרי ביטוח, רגולציה, תקנות, כמו גם הכרות עם השוק הקליני. בתהליך הייעוץ האסטרטגי שלנו , אנו מוודאים שכל אלה יקבלו התייחסות ספציפית וישולבו באופן ברור בתהליך הגדרת האסטרטגיה שלך.

ייעוץ רגולטורי

הצוות המקצועי שלנו, יחד עם שותפינו המקצועיים, מספקים שירותי רגולציה, מתכנון אסטרטגי, דרך הגשות רגולטוריות בארה"ב (FDA), האיחוד האירופי (CE Mark), וסין (CFDA), כמו גם התכתבות מתמשכת עם הרשויות באמצעות רשת הקשרים הענפה שלנו.

תוכניות קליניות ופרה-קליניות

הצוות המקצועי שלנו, יחד עם שותפינו העסקיים, מספקים שירותי פיתוח תוכניות קליניות ופרה-קליניות (ניסויים בחיות וניסויי מעבדה), מתכנון אסטרטגי ועד יישום בפועל. אסטרטגיות אלה יפותחו ויעוצבו באופן כזה שיתמכו באסטרטגיות החזרי הביטוח, הרגולציה והשיווק שלך, כך שתוצאותיהם ישכנעו את קהל היעד שלך לבחור במוצר שלך, לרכוש אותו ולהשתמש בו בפועל.


צרו קשר למידע נוסף / תיאום פגישה

טלפון : 072-2511993
טלפון 2 : 072-2221990
אימייל : contact@hitechstrategies.com
Lead Source
יצירת קשר

פנו אלינו היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים לדעת עוד? פנו אלינו היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

לחצו אנטר כדי לצוטט